Puheenjohtaja, tiedottaja/webmaster, varapääluottamusmies Rauma
Heli Saarni-Helkkula
heli.saarni-helkkula@rauma.fi
puh. 044 431 4629

Varapuheenjohtaja, opiskelijavastaava                                                                                                               Katja Laihonen                                                                                                                                                  katja.laihonen87@outlook.com                                                                                                                                                                                                  puh. 040 724 2842
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Sihteeri, luottamusmies varhaiskasvatus Rauma
Hanna Kääriä
hannakaaria76@gmail.com

Taloudenhoitaja, luottamusmies kotihoito Rauma                                                                                            Iris Westman                                                                                                                                                 iris.westman@rauma.fi

Opiskelijavastaava
Henna Helen
henna.helen85@gmail.com

Pääluottamusmies Rauma, jäsenrekisterinhoitaja
Katja Alanko
katja.alanko@rauma.fi
puh. 044 7935 187, 050 3741 964

Varajäsenet

Satu Elonen                                                                                                                              satuelonen66@gmail.com

Piritta Andersson

Johanna Ekonen